Prednosti online poručivanja hrane


Hrana i piće

Širom sveta se utrkuju vlasnici restorana kako bi privukli nove potrošače. Mnogo teže je svima onima koji tek kreću sa ugostiteljstvom. A ne samo u svetu, nego u Srbiji je važno šta nudite i kakav je odnos cene i kvaliteta. Ali, ali, ali, jedno veiko ali... Povoljne cene i dobar kvalitet ne znače ništa sami po sebi ako se za vas i vaše usluge ne pročuje. Dobra preporuka zlata je vredna.


U vremenu novih tehnologija i u eri interneta zna se šta će najpre privući klijente, potencijalne potrošače – prisutnost na mrežama. Ako još omogućite popuste i snižene cene, pritom vam je dostava hrane besplatna, sigurni smo da če vaš početak poslovanja biti uspešan.

Mnogim potrošačima danas je važnije da li je moguća dostava hrane, još ako je besplatna, onda odlično, jer i ako ne naprave najbolji izbor, bar ih dostava hrane neće dodatno koštati.

Nema čekanja u redu, nema nervoznih ljudi, hrana na kućnom pragu, vaše je samo da pripremite keš. Ako je to ono što ljudima treba, onda svaki ugostitelj, pogotovu onaj koji tek kreće sa poslovanjem treba da pruži kupcima upravo ono što oni žele.

A sigurni smo da je jedna od želja potrošača poručivanje online i dostava hrane na kućnu adresu. E pa onda im to i  omogućite. Pritom, obratite pažnju na prednosti koje online poručivanje hrane ima.

Sve je na klik od vas!

Pametni telefoni, tableti, laptopovi – pristup internetu je neograničen. Danas, više nego ikada, sve je dostupno samo na klik od vas. U Americi je studija pokazala da oko 70 % ljudi poručuje hranu preko mobinog telefona. U svakom trenutku poručivanje je moguće, bilo da ste zaglavljeni u saobraćaju, bilo da se vozite autobusom ili ste negde na pauzi, a uskoro planirate kući. Dovoljno je samo da odaberete šta želite i hrana dolazi vama u susret.

Brzo, lako i jednostavno!

Klik jedna, klik drugi i dostava hrane biće besplatna. Ako prekoračie određeni iznos, onda će dostava hrane sigurno biti besplatna. Ne morate da razmišljate da li će biti gužve u saobraćaju, hoćete li doći tačno na vreme i da li će hrana biti sveža, jer sve je prilagođeno kupcu. Danas treba ciljati mlađu populaciju, jer je njima mobilni telefon stalno u rukama, a samim tim i ponuda. Takođe, sve se češće ljudi odlučuju da naruče hranu i za manje ili veće proslave - rođendane, slave, venčanja... Tada je prvi izbor ketering, pa ponudu možete proširiti i na taj segment.

Kvalitetna ponuda na prvi pogled!

Najvažnije za svakog početnika u biznisu jeste privući korisnike. Kada je ugostiteljstvo u pitanju, pogotovu ako je reč o novom restoranu, zapamtite prvi ugriz je očima. Ako korisnik lista vašu ponudu online i ona ga zainteresuje, onda smo sigurni da će poručiti zato što se njegovom oku svidela ponuda. Krenite od sebe. Šta biste radije poručili obrok koji je samo objašnjen ili onaj obrok koji uz objašnjenje ima i ilustraciju. Vizualno stimulišite vašeg potrošača i problema neće biti.

Naravno, ne zaboravite. Ako vam ponuda nije kvalitetna i ako se odnos cene i kvaliteta ne može uporediti, ne vrede vam ni najbolje reklamne kampanje, ni besplatna dostava hrana, a ni akcijske ponude, jer na prvom mestu treba da bude ukusan obrok, pa tek onda dolazi sve drugo.




Srodni tekstovi:


Da li znate koje su najčešće estetske intervencije na oku?

Pored onih intervencija na oku, koje su korektivne i često neophodne, kao što su na primer op...

Detaljnije

Kako da vašim mališanima obezbedite zdravu i uravnotreženu ishranu?

Svaki roditelj želi da mu se dete pravilno razvija i raste. Da bi uspeo u tome, potrebno je obezbedi...

Detaljnije

9 najbolji bluetooth zvučnika na svetu

Ukoliko biste voleli da organizujete žurke na otvorenom, kućnoj varijanti i slušate glasnu mu...

Detaljnije

Uticaj sajta na poslovanje preduzeća

Imidž preduzeća predstavlja mentalnu sliku koja se stvori u mislima kupaca na pomen imena samog pred...

Detaljnije
Copyright © 2019 MacvaPress. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS